کانون «مصباح» انزلی شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما شد

کانون «مصباح» انزلی شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما شد

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
راحتی با اشاره به رتبه چهارم کانون مصباح مسجد آقا عبدالله الحسین(ع) انزلی در رویداد ملی فهما گفت: این کانون افزون بر ۱۴ هزار امتیاز در رویداد فهما کسب کرده است.

«محمدجواد راحتی» با اشاره به معرفی برگزیدگان رویداد ملی فهما (انتخاب پایتخت فرهنگی مساجد کشور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: از گیلان چهار کانون، رتبه چهارم «شایسته تقدیر در رویداد فهما» شناخته شدند که کانون فرهنگی هنری مصباح انزلی یکی از این کانون‌هاست.

 

مسئول کانون مصباح مسجد آقا عبدالله الحسین (ع) انزلی با بیان اینکه سامانه «فهما» رویکرد نوینی در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است افزود: اجرای این رویداد منجر به رقابت سالم میان کانون‌ها و شفاف‌سازی فعالیت‌ها شده است.

 

وی با بیان اینکه کانون مصباح ۱۴ هزار و ۱۷۳ امتیاز در این رویداد ملی کسب کرده است اظهارداشت: این میزان امتیاز به‌واسطه ثبت ۱۰۷ فعالیت فرهنگی و هنری در سامانه «بچه‌های مسجد» حاصل شده است.

 

راحتی از عضویت ۷۲۴ نفر در این کانون خبر داد و اعلام کرد: فعالیت‌ها در شش محور «قرآن و عترت»، «آموزش و توانمندسازی»، «شبکه‌سازی و فضای مجازی»، «کتاب و کتاب‌خوانی»، «هنر متعالی» و «فعالیت‌های اجتماعی» ارزیابی شده است.

 

وی با اشاره به حمایت انجام شده از کانون‌های دارای رتبه در رویداد ملی فهما تصریح کرد: اهدای پنج کارتن کتاب به ارزش ۳۰ میلیون ریال، ۱۵ میلیون ریال حمایت مالی و اهدای سه میلیون ریال وجه نقد به‌عنوان هدیه به مسئول کانون از حمایت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از کانون‌های دارای رتبه چهارم است.

 

راحتی تشکیل هیئت اندیشه‌ورز کانون، برگزاری کلاس‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، آموزش مباحث اعتقادی و کلاس‌های ورزشی را از خدمات کانون فرهنگی و هنری مصباح به اعضایش اعلام کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد آقا عبدالله الحسین(ع) شهرستان انزلی از سال ۹۵ فعالیت خود را با کسب مجوز رسمی آغاز کرد.

پایان پیام/ 84