بن‌بست برای پیروان اهل بیت(ع) وجود ندارد/ به برنامه‌های دهه کرامت در فضای مجازی رونق می‌دهیم

بن‌بست برای پیروان اهل بیت(ع) وجود ندارد/ به برنامه‌های دهه کرامت در فضای مجازی رونق می‌دهیم

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
آیت‌الله سعیدی تاکید کرد: برای پیروان اهل بیت(ع) بن‌بستی وجود ندارد و ترویج محاسن و کلام این بزرگواران را برای جذب مردم در فضای مجازی پیگیری خواهیم کرد و در این بستر دهه کرامت را رونق می‌دهیم.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور دوشنبه، ۲۶ خردادماه با اعضا و نمایندگان ۳۴ دستگاه عضو این شورا در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، آیت‌الله «محمد سعیدی» در ابتدای این جلسه به صورت ویدئوکنفرانس طی سخنانی اظهار کرد: دهه کرامت در ماه ذی‌القعده از میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و با گرامیداشت احمد بن موسی الکاظم(ع) و امامزادگان ادامه پیدا می‌کند و نهایتا با میلاد امام رضا (ع) به پایان می‌رسد که هرساله برنامه‌های متنوعی در آن اجرایی می‌شد اما امسال با وجود ویروس شرور و منحوس کرونا محدودیت‌هایی برای اجرای برنامه‌ها داریم.

 

تولیت آستان حضرت معصومه(س) افزود: برای پیروان اهل بیت (ع) بن‌بستی وجود ندارد و ترویج محاسن و کلام این بزرگواران برای جذب مردم را در فضای مجازی پیگیری خواهیم کرد و در این بستر دهه کرامت را رونق خواهیم داد.

پایان پیام/ 9