توزیع ۲۰۰ سبد غذایی هم زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)

توزیع ۲۰۰ سبد غذایی هم زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
احمد سالاری گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و در تداوم اجرای رزمایش مواسات و همدلی اقدام به تهیه و توزیع ۲۰۰ سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند کردیم.

«احمد سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و در تداوم اجرای رزمایش مواسات و همدلی اقدام به تهیه و توزیع ۲۰۰ سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند کردیم.

 

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام روستای حسین آباد سرگریج فاریاب بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در طی ۴ مرحله سبد غذایی هر یک به ارزشی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان با جلب کمک های مردمی و خیرین تهیه کرده و در بین نیازمندان توزیع کردیم.

 

 

 



وی با بیان این مطلب که در ایام کرونایی سعی کردیم اولویت اصلی برنامه های کانون را به خدمت رسانی به نیازمندان اختصاص دهیم، افزود: اولین مرحله توزیع سبدهای غذایی در نیمه شعبان، دومین مرحله در سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، سومین مرحله در ماه گذشته و چهارمین مرحله نیز در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بود.

سالاری عنوان کرد: علاوه بر این با همت بچه های مسجدی کانون در ماه رمضان یکهزار پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام فاریاب ادامه داد: همچنین با کمک خیرین ۴۴ کیسه آرد خریداری شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی ابراز کرد: در ایام کرونایی یک راس گوسفند نذری به نیت سلامتی امام زمان (عج) ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین زنان بی سرپرست توزیع شد.

سالاری اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در ایام کرونایی، توجه و کمک به سالمندان است و در این راستا سعی کردیم با کمک خیرین برای منازل سالمندانی که سرویس بهداشتی نداشتند، سرویس بهداشتی بسازیم و یا این که با جلب کمک های مومنانه اقلام ضروری و مایحتاج اولیه آنها را خریداری کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام فاریاب اضافه کرد: همچنین در حال جمع آوری کمک های مردمی و خیرین برای فراهم شدن زمینه ازدواج جوانان هستیم و تاکنون به ۴ نفر از زوج های در آستانه تشکیل زندگی مشترک مبالغ نقدی پرداخت کرده ایم.

وی بیان کرد: در این مدت پک های بهداشتی شامل صابون، مایع ضدعفونی کننده سطوح و ظروف، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و پودر رختشویی در بین نیازمندان توزیع کرده و طی ۶ مرحله نیز با مشارکت اعضای کانون اقدام به ضدعفونی مسجد و محله کردیم.

سالاری تاکید کرد: هم زمان با شیوع کرونا و در راستای اجرای طرح ملی راهکار اقدام به راه اندازی گروه مجازی در واتس آپ کرده و اعضای کانون و اهالی محله را در این گروه عضو کردیم تا با فراهم کردن بستر مناسب در فضای مجازی برنامه های کانون را دنبال کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام فاریاب ادامه داد: یکی از برنامه های مجازی ما، آموزش راه های پیشگیری از کرونا است زیرا هر چه سطح آگاهی مردم بالا رود بیشتر نکات بهداشتی را رعایت کرده و در نهایت میزان ابتلا به این بیماری کاهش می یابد.

وی ابراز کرد: به مناسبت بزرگداشت روز قدس و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) سعی کردیم با تولید محتوا، این ایام را گرامی داریم و همچنین در این مناسبت ها مسابقه های مجازی فرهنگی برگزار کرده و به برترین ها بسته های اینترنت هدیه دادیم.

سالاری در خاتمه یادآور شد: کرونا شاید توانست مانع برگزاری مراسم و برنامه های حضوری کانون شد اما نتوانست مانع از انجام سایر فعالیت های بچه مسجدی های کانون شود بنابراین ما فعالیت ها و برنامه های کانون را حول محور خدمت رسانی به نیازمندان متضرر از کرونا و محرومین برنامه ریزی کردیم.

پایان پیام/ 586