اجرای مسابقه مجازی دلنوشته ای به امام صادق (ع)

اجرای مسابقه مجازی دلنوشته ای به امام صادق (ع)

تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
جواد حاجبی گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام نبود بنابراین تصمیم گرفتیم در راستای تداوم طرح ملی راهکار مسابقه مجازی دلنوشته ای به امام صادق علیه السلام را برگزار کنیم.

«جواد حاجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام نبود بنابراین تصمیم گرفتیم در راستای تداوم طرح ملی راهکار مسابقه مجازی دلنوشته ای به امام صادق علیه السلام را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان بیان کرد: در همین راستا اعضای کانون می بایست دلنوشته های خود را خطاب به این امام بزرگوار نوشته و به گروه مجازی کانون ولایت که در واتس آپ فعال است، ارسال کنند.

وی اضافه کرد: این مسابقه ویژه گروه های سنی نوجوان و جوان می باشد و علاقمندان به شرکت باید توجه داشته باشند که دلنوشته ها نباید برگرفته از هیچ کتابی باشند و صرفا باید درد و دل آنها با امام جعفر صادق علیه السلام باشد.

حاجبی ابراز کرد: آثار رسیده توسط شورای کانون مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و در نهایت به ۵ اثر برتر هدایایی اعطا می شود.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه مجازی، انس بیشتر اعضای کانون با آن امام همام بوده و همچنین بچه ها یاد بگیرند که همواره در زندگی به امامان معصوم علیهم السلام و به ویژه امام جعفر صادق علیه السلام توسل داشته باشند.

وی تاکید کرد: از اصلی ترین اولویت های ما همواره این است که سعی داریم بُعد فعالیت های فرهنگی کانون را پررنگ تر کنیم و بر همین اساس در ایام کرونایی بیشتر فعالیت های کانون حول برنامه های فرهنگی در حال اجرا می باشند.

 

حاجبی عنوان کرد: فعالیت های کانون در ایام کرونایی همچنان از طریق فضای مجازی برگزار می شود و امیدواریم با اجرای برنامه های فرهنگی بتوانیم به غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون، بالندگی و شکوفایی استعدادهای آنها کمک کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان در خاتمه بیان کرد: امیدواریم هر چه سریع تر ویروس منحوس کرونا نابود شود و ما بتوانیم کلیه فعالیت های حضوری و جمعی کانون را از سر بگیریم.

پایان پیام/ 586