برگزاری ویژه برنامه سوگواری امام صادق (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری ویژه برنامه سوگواری امام صادق (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
حضوری گفت: آیین سوگواری و عزادارای امام جعفر صادق (ع) درکانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری مناسبت های مختلف از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم است که با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران و اهالی مسجد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: در آیین های سالروز شهادت و میلاد ائمه اطهار (س) نیز برنامه های متنوعی در این مسجد برگزار می شود که البته در کنار آن نیز هیئتی به نام «امام حسن مجتبی (ع)» تشکیل شده که در طول سال به اجرای برنامه های مذهبی از جمله جشن و سرور و سوگواری اهل بیت (ع) می پردازد.

 

وی با اشاره به برگزاری آیین سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری در مسجد «الزهرا (س)»، گفت: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» و پایگاه مقاومت مستقر در مسجد در شب شهادت این امام همام برگزار شد.

 

حضوری بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام «عباس عرفایی» ضمن سخنرانی و بیان ویژگی ها و شاخصه های رئیس مذهب جعفری در رثای این اختر تابناک آسمان امامت به روضه خوانی پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: مرثیه خوانی در سوگ این امام همام نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

وی در پایان اظهار کرد: به سبب شیوع بیماری «کرونا» و لزوم رعایت توصیه های بهداشتی، در این مراسم سعی شد تا پروتکل های بهداشتی نیز به اجرا در آید.

پایان پیام/ 691