جلسه ستاد دهه کرامت با حضور مدیران کانون شهر خاوران در محل بخشداری «راهگان» برگزار شد

جلسه ستاد دهه کرامت با حضور مدیران کانون شهر خاوران در محل بخشداری «راهگان» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
جلسه ستاد دهه کرامت با حضور امام جمعه، بخشدار و مدیران کانون شهر خاوران در محل بخشداری «راهگان» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جلسه ستاد دهه کرامت با حضور امام جمعه، بخشدار و مدیران کانون شهر خاوران در محل بخشداری «راهگان» برگزار شد.

در این جلسه اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مهم ترین برنامه های این ستاد در این دهه شادی پیمایی و کاروان ماشینی در شب میلاد امام رضا(ع)، پرداخت وام قرض الحسنه بی بهره به بانوان بد سرپرست در سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، برگزاری محافل محلی در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری کرسی تلاوت در هیئت «مکتب قرآن» شهر خاوران، نور افشانی شهر در شب میلاد علی بن موسی الرضا (ع) و برگزاری پویش های مختلف رضوی در فضای مجازی از برنامه های این ستاد است.

همزمان با خجسته ایام دهه کرامت در شهر خاوران با همکاری کانون های مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، دفتر امام جمعه، کتابخانه عمومی «علی بن موسی الرضا (ع)» و سایر نهاد های فرهنگی ویژه برنامه های مختلفی  برای نشاط و شادابی مردم در مکان های عمومی و فضای مجازی برگزار می شود.

با توجه به اینکه هرساله با فرا رسیدن دهه کرامت ویژه برنامه های را به صورت تجمعی برگزار می کردیم اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های حضوری دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اجرا می شود.

 

پایان پیام/ 130