حمایت از ۵۰ خانواده نیازمند به همت خیرین مسجد امام صادق(ع) زنجان

حمایت از ۵۰ خانواده نیازمند به همت خیرین مسجد امام صادق(ع) زنجان

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
مسجد امام صادق(ع) زنجان با تاسیس خیریه و جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، از ۵۰ خانواده نیازمند دستگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) محله انصاریه زنجان در سال 1379 در مساحت 480 مترمربع و زیربنای 1350 مترمربع احداث شد، زیرزمین این مسجد برای فعالیت‌های ورزشی اختصاص یافته که خواهران و برادران در رشته‌های ورزشی مختلف در باشگاه مسجد شرکت می‌کنند.

 

ضلع شمال شرقی قسمتی از زیرزمین مسجد به پایگاه بسیح اختصاص یافته است و در طبقه فوقانی مسجد نیز محلی به عنوان کتابخانه و فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری طاها در نظر گرفته شده است.

 

کانون فرهنگی و هنری طاها در 150 مترمربع مساحت بخش فوقانی از مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) را به خود اختصاص داده است و به عنوان یکی از کانون‌های فعال در زنجان مطرح می‌باشد که در مجموع 32 عنوان برنامه با حضور 18 مربی در محل کانون برگزار می‌شود.

 

این مسجد یکی از مساجد فعال زنجان به شمار می آید که در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری در روزهای شیوع ویروس کرونا به همت بچه های مسجد و خیرین محله نسبت به کمک مومنانه نیازمندان کمر همت بسته اند.

 

مسجد امام جعفر صادق(ع) زنجان با مشارکت اهالی محل خیریه ای را در سال 97 راه اندازی کرد تا از این طریق بتواند دست یاری به سوی نیازمندان دراز کند.

 

اولویت های پرداخت این کمک ها خانواده های نیازمند شناسایی شده توسط مسجد، کمک هزینه درمان، ازدواج و تحصیل اعلام شده است.

 

از زمان راه اندازی این خیریه 50 خانواده نیازمند به عنوان عضو این خیریه درآمده اند که از حمایت های خیرین این مسجد بهره مند می شوند.

 

در بازه زمانی فعالیت این خیریه سه مورد جهیزیه به همت خیرین محله تهیه و به نوعروسان نیازمند اهداء شده است. 

 

پایان پیام/ 693