برنامه های دهه کرامت در مساجد تقسیم بندی شود

برنامه های دهه کرامت در مساجد تقسیم بندی شود

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹
آیت الله حسینی گفت: برنامه های دهه کرامت در مساجد تقسیم بنده شده و در روزهای مختلف این دهه برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (3 تیر ماه) در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام)، اظهار کرد: خداوند عنایتی نسبت به ایران اسلامی داشت که ستاره های درخشان و خورشیدهای فروزان را در عالم انسانیت آفرید که افتخاری برای جامعه بشری و ولایتی برای عالم انسانی باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ائمه اطهار (علیهم السلام) نبودند، بشری ارزشی نداشت و وجود آنها نشانه توجه خداوند به عالم بشری است.

 

وی یادآور شد: خداوند توجه خاصی به ایران داشت و امامزادگانی از اولاد، اعقاب و نوادگان امام موسی بن جعفر (علیه السلام) را در این خطه از دنیا فرستاد.

 

آیت الله حسینی قم را قلب فرهنگی کشور دانست و با بیان اینکه این شهر می تواند قلب فرهنگی جهان تشیع باشد، اضافه کرد: باید قدر ولایت، ائمه اطهار (علیهم السلام) و محبت به آنان را که خداوند در دل ما گذاشته، بدانیم.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر همکاری دستگاه ها در زمینه برگزاری جشن های دهه کرامت، گفت: تبلیغات محیطی، آذین بندی شهرها، روستاها و بخش ها، اداره ها و سازمان ها باید مدنظر قرار گیرد.

 

وی تولید محتوا در فضای مجازی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: برنامه های دهه کرامت در مساجد تقسیم بنده شده و در روزهای مختلف این دهه برگزار شوند.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه اداره ها و سازمان های پر جمعیت با رعایت پروتکل های بهداشتی این جشن ها را داشته باشند، گفت: راه اندازی کاروان شادی در محیط جامعه اثرگذار بوده و فضا را متحول می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی سفره کریمانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و تجلیل از دختران به عنوان الگویی در جامعه برای دیگران نیز مدنظر قرار گیرد.

پایان پیام/ 82