تشریح برنامه های ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در دهه کرامت

تشریح برنامه های ستاد کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد در دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹
دولت آبادی طرح «دل نوشته ای به امام رضا (ع)» را از برنامه های دهه کرامت دانست و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی رضوی در دستور کار قرار دارد و نیازمند مشارکت دستگاه ها در زمینه تامین هدایای این مسابقه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علیرضا دولت آبادی» امروز (3 تیر ماه) در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی بیشتر برنامه های ستاد کانون های مساجد استان در بستر فضای مجازی برگزار می شوند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد طرح «دل نوشته ای به امام رضا (ع)» را از برنامه های دهه کرامت دانست و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی رضوی در دستور کار قرار دارد و نیازمند مشارکت دستگاه ها در زمینه تامین هدایای این مسابقه هستیم.

 

وی برگزاری برنامه «به تو از دور سلام» در فضای مجازی را از دیگر برنامه های ستاد کانون های مساجد عنوان کرد و ادامه داد: 100 بسته محتوایی شامل سخنرانی، کلیپ، مداحی و ... تهیه و ضمن بارگذاری در فضای مجازی، در اختیار دستگاه ها قرار می گیرد.

 

دولت آبادی یادآور شد: تهیه و تولید عکس نوشته و پوستر و همچنین اجرای سرود خیابانی در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه کرامت در استان است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن گرامی داشت بقاع متبرکه در امامزاده جعفر (علیه السلام) گچساران با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد و گفت: طرح «مسجد، کانون سلامت» 9 تیرماه جاری با حضور جهادگران خدمت و سلامت رونمایی و اجرایی می شود.

 

وی طرح «سه شنبه های تکریم» همزمان با سراسر کشور را از برنامه های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد دانست و گفت: این طرح با محوریت امکام جماعت مسجد هر محله اجرایی می شود.

 

دولت آبادی از دستگاه های عضو ستاد استان خواست که گزارش عملکرد خود در ایام دهه کرامت را به دبیرخانه شورای هماهنگی دهه کرامت مستقر در ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

پایان پیام/ 82