جریان‌سازی رسانه‌ای دهه کرامت در شرایط کرونایی/ عملکرد ممتاز شبستان در دهه کرامت ۹۸

جریان‌سازی رسانه‌ای دهه کرامت در شرایط کرونایی/ عملکرد ممتاز شبستان در دهه کرامت ۹۸

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹
ناظمی با اشاره به همکاری خبرگزاری شبستان در پوشش رسانه‌ای وبینارهای بین‌المللی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، گفت: این خبرگزاری می‌کوشد به صورت راهبردی و به تناسب شرایط ناشی از کرونا به فضاسازی رسانه‌ای در دهه کرامت و شادی‌های مومنانه بپردازد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، آئین رونمایی از پوستر دهه کرامت خبرگزاری شبستان امروز (سه شنبه، سوم تیرماه) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت رونمایی شد.

 

بنابر این گزارش، در این آئین «جلال ریزانه»، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «ایرج ناظمی»، قائم مقام خبرگزاری شبستان و اعضای تحریریه این خبرگزاری حضور داشتند.

 

 

 

 

بنابر این گزارش، در این آئین «ایرج ناظمی» با اشاره به همکاری خبرگزاری شبستان در برگزاری وبینارهای بین المللی دهه کرامت، اظهار کرد: بنابر رایزنی های انجام شده این وبینارها که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری کشور و با همکاری دیگر مراکز علمی فرهنگی برگزار می شود، از شبکه بین المللی اینترنتی امام رضا(ع) به صورت زنده پخش می شود.

 

قائم مقام خبرگزاری شبستان ادامه داد: همچنین مقرر است که برنامه های ضبط شده هم از شبکه های پرمخاطب رسانه ملی روی آنتن برود.

 

وی با اشاره به کار فاخر خبرگزاری شبستان برای دهه کرامت سال گذشته، بیان کرد: در نتیجه آن کار گسترده رسانه ای مجموعه چندجلدی مطالب اعم از خبر، گزارش، تحلیل، یادداشت و گفتگو با شخصیت های تراز حوزه و دانشگاه و ... درباره دهه کرامت، سیره رضوی، سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س)، شادی های مومنانه و به ویژه عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالیت مسجدی ها در این باره تولید شد.

 

ناظمی با اشاره به شروع قوی فعالیت رسانه ای خبرگزاری شبستان برای دهه کرامت، گفت: اگرچه از روزهای قبل کمیته محتوایی بزرگداشت دهه کرامت سال 99 کار خود را آغاز کرده است اما با رونمایی از این پوستر با جدیت و قوت بیشتری کار را پیش خواهیم برد.

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته محتوایی بزرگداشت دهه کرامت سال 99 به صورت راهبردی و به تناسب فضای کنونی کشور که متاثر از کرونا است، و الزامات رسانه ای شادی های مومنانه این دهه، فعالیت می کند.

 

این گزارش می افزاید: «جلال ریزانه»، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این آئین با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط خبرگزاری شبستان برای دهه کرامت در سال گذشته، بیان کرد: کار انجام شده در سال ۹۸ که در قالب مجموعه ای منسجم ارائه شد، از بیلان های کاری نمونه ای است که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است.

پایان پیام/ 9