اجرای طرح «حدیث نگاری» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

اجرای طرح «حدیث نگاری» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
طرح «حدیث نگاری» به همت بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم انجام و در فضای مجازی مربوط به این کانون به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، با توسعه فعالیت های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در فضای مجازی، طرح های متنوعی نیز در حال اجرا است که طرح «حدیث نگاری» از جمله این طرح ها بوده که به همت بچه های این کانون انجام می شود.

 

در طرح «حدیث نگاری» با انتخاب احادیث با محتوای سبک زندگی اسلامی و طراحی شکیل و زیبا تلاش می شود تا در ترویج سیره ائمه (ع) گام برداشته شود.

 

طراحی پوسترهای این طرح نیز به همت بچه های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» انجام می شود و پس از آن نیز در کانال های اطلاع رسانی این کانون که در پیام رسان های مختلف است، درج و منتشر می شود.

 

در انتخاب احادیث نیز تلاش شده است تا از جملات گوهربار اهل بیت (ع) بهره گرفته و با تلفیق تصاویری با مضمون و مرتبط با احادیث منتخب در فهم و درک مخاطبان در گروه های سنی مختلف کمک شود.

 

طرح «حدیث نگاری» هر هفته در کانال های اطلاع رسانی کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» منتشر می شود.

 

شایان ذکر است، کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمان»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از جمله کانون های فعال استان فارس بوده که با برخورداری از یک هزار و 500 عضو در گروه های سنی مختلف و انجام برنامه های متنوع، بارها از سوی مسئولان و سازمان های مختلف استان و کشور مورد تشویق قرار گرفته شده است.

پایان پیام/ 691