ضدعفونی ۵۴۸۰ باب مسجد به همت بسیج سازندگی استان زنجان

ضدعفونی ۵۴۸۰ باب مسجد به همت بسیج سازندگی استان زنجان

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
«فرهاد امندی» گفت: به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ۵ هزار و ۴۸۰ باب مسجد ضدعفونی شدند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی بسیج سازندگی انصارالمهدی(ع) زنجان 5 هزار و 480 باب مسجد را ضدعفونی کردند.

 

فرهاد امندی با اشاره به اینکه گروه های جهادی علاوه بر ضدعفونی مساجد، ۶ هزار و ۱۶۵ نقطه از اماکن و معابر عمومی را ضدعفونی و گندزدایی کردند، گفت: گروه های جهادی با محوریت مساجد با تهیه اقلام غذایی و بهداشتی این اقلام را در بین مردم توزیع کردند.

 

وی با یادآوری اینکه ۱۴۴ هزار و ۸۲۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی توسط بسیج در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام گروه های جهادی در مساجد به تهیه و دوخت ماسک پرداختند.

 

این مقام مسئول به فعالیت ۱۰۸ کارگاه تولید ماسک در زنجان اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی یک میلیون و ۸۳۵ هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید کردند.

 

امندی به تولید و توزیع یک میلیون و ۴۷۶ هزار لیتر مواد ضد عفونی اشاره کرد و گفت: ۸۹۰ هزار عدد ماسک و دستکش هم تولید و توزیع شده است.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از کمک ۲۲ میلیارد ریالی خیرین برای فعالیت‌های مقابله‌ای و حمایتی خبر داد و گفت: از محل این کمک ها ۸۱ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

 

امندی به اقدامات آموزشی گروه های جهادی در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: ۱۳۸ هزار نفر از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا آموزش چهره به چهره دریافت کردند.

 

پایان پیام/ 693