حمایت های فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های مساجد استان اردبیل قابل تقدیر است

حمایت های فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های مساجد استان اردبیل قابل تقدیر است

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
سعادتی گفت: حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های مساجد استان اردبیل ستودنی و قابل تقدیر است و موجب ترقی و پیشتازی فعالان کانون های مساجد در رویدادهای مهم ملی و کشوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سعید سعادتی» امروز (4 تیرماه) در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های مساجد استان اردبیل ستودنی است و موجب ترقی و پیشتازی فعالان کانون های مساجد در رویدادهای مهم ملی و کشوری شده است.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تصریح کرد: به مدد همین حمایت های جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که فعالان کانون های مساجد استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» نیز رتبه های برتر کشور را کسب کردند.

 

وی اعلام داشت: انسجام و انتظام بخشی به فعالیت های کانون های مساجد از مهمترین برنامه های پیش روی ستاد عالی برای رویداد ملی «فهما» تا بتوانیم این فعالیت ها نظم بهتری داشته باشد.

 

سعادتی یادآور شد: برنامه ریزی با نگاه زیست بوم و جامع به فعالیت های فرهنگی کانون ها در مساجد می تواند زمینه استعدایابی، برگزاری کارگاه های آموزشی و تربیت نیروی متخصص مبتنی بر نیاز فرهنگی جامعه را فراهم کند.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: کیفی سازی و عمق بخشی به رویداد ملی «فهما» از دیگر اقدام های اجرایی برای مشارکت بهتر و بیشتر کانون ها نیز از دیگر برنامه های ستاد عالی است.

پایان پیام/ 365