اين كانون براي هر مناسبتي برنامه ويژه دارد

این كانون برای هر مناسبتی برنامه ویژه دارد

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
«پيرخندان» گفت: اين كانون براي هر مناسبتي برنامه ويژه دارد. دقت در برگزاري برنامه ها به مناسبت هاي مختلف يكي از ويژگي هاي اصلي اين كانون است و در بخش پاسداشت برنامه هاي دهه فجر نيز برگزيده ي فهما شد.
 
 
 
 
 
 
«مژگان پیرخندان» یکی از برگزیدگان نخستین دوره رویداد ملی ( فهما) در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما گفت: این رویداد سبب شد، مردم روستا بیشتر به اهمیت کانون مسجد و فعالیت های فرهنگی هنری انجام شده، پی ببرند. فعالیت های زیادی در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی در کانونها انجام می شود که اکنون مردم با شناخت بیشتری در مسجد و برنامه های کانون حضور می یابند.
 
وی افزود: تا به حال کارها را بین خودمان انجام می دادیم و گاهی مسئولی از فعالیت ها بازدید میکرد اما رویداد فهما باعث شد شناخته شویم و مردم روستا به نقش کانون مسجد و اقدمات فی سبیل الله در آن پی ببرد؛ اینکه چگونه جوانان و فعالان مسجد در صدد هستند انقلاب را زنده نگهدارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب (سلام الله علیها) مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) روستای لب دریا از توابع شهرستان آستانه اشرفیه ضمن معرفی این کانون گفت: 7 سال است که فعالیت ها در این مسجد به طور جدی پی گیری می شود و از سال 94 مجوز کانون را دریافت کردیم.

 

«پیرخندان» با تصریح این نکته که در این کانون برای هر مناسبتی برنامه ای ویژه داریم، دقت در برگزاری برنامه ها به مناسبت های مختلف را یکی از ویژگی های اصلی این کانون بر شمرد و تاکید کرد: این کانون در بخش پاسداشت برنامه های دهه فجر برگزیده ی فهما شد. البته توجه به برنامه ریزی برای ایام فراغت تابستان، راه اندازی ایستگاه های صلواتی، برپایی نمایشگاه های مختلف از توانمندی ساکنان روستای لب دریا همیشه مدنظر بوده است.

 

وی برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری و جشنواره های محصولات تولیدی روستا از جمله کاشت و برداشت برنج را از جمله برنامه های این کانون برشمرد و گفت: هر ساله جشنواره برداشت برنج با هدف ترویج فرهنگ شکرگذاری در روستا به همت کانون و فعالان فرهنگی برگزار می شود که با برنامه های متنوع آموزشی و نمایشگاهی و صنایع دستی و گل و گیاه مورد استقبال قرار می گیرد.
 
 
«پیرخندان» برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی، اعزام فعالان کانون و اهالی مسجد به کربلا همزمان با اربعین حسینی، راه اندازی صندوق قرض الحسنه و پرداخت وام به افراد نیازمند را از دیگر اقدامات این کانون برشمرد و افزود: یکی از برنامه های موفق که برای مبارزه با ویروس کرونا به صورت مجازی طراحی شده ، طرح دلنوشته «در خانه بمانیم که....» است که با تولید محتوای آموزشی و آگاهی رسانی در خصوص مراقبت افراد برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید19همراه بوده است.

 

 

 

 

پایان پیام/