بيش از 100 هزار تن خانواده هاي نيازمند، زائر حرمين شريفين شدند

بیش از 100 هزار تن خانواده های نیازمند، زائر حرمین شریفین شدند

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام «ثباتي مقدم» از تشرف 121هزار و 100 زائر از خانواده هاي محروم به حرم هاي مقدس حضرت معصومه(س) حضرت امام رضا (ع) و عتبات عاليات به همت اين كانون خبر داد.
 
 
 
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) مسجد محمودیه شهر قم افزود: تمام هدف ما احیای نام و مرام مادران و همسران اهل بیت علیهم السلام و احیای سنت ها و تقویت روحیه مشارکت عمومی در امور خیریه بوده که تاکنون حجم قابل قبولی از مشارکت ها و برنامه های خیریه را در کارنامه فعالیت این کانون به ثبت رسانده است.
 
حجت الاسلام «زهیر ثباتی مقدم» تصریح کرد: زمینه تشرف 80 هزار نفر به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) در قم، 35 هزار نفر زائر امام رضا (علیه السلام) فراهم شده و 6 هزار و 100 نفر نیز تاکنون به عتبات عالیات مشرف شدند.
 
وی گفت: 90 درصد از افراد مشرف شده از اقشار محروم جامعه بودند. همه تلاش ما نشر و گسترش معارف و آموزه های شخصیت والای حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و فعالیت های خیرخواهانه در بین آحاد مردم است در این باره بهره مندی از فضای مجازی را مهم و بسیار تاثیرگذار می دانیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  حضرت خدیجه (سلام الله علیها) مسجد محمودیه شهر قم ادامه داد: در این باره توجه به تولیدات رسانه‌ای و محتوای چندرسانه‌ای را در برنامه قرار دادیم و سعی کردیم تا با تولید فیلم و نماآوا و نماآهنگ ها، در کوتاهترین زمان ممکن بیشترین محتوا را منتقل کنیم.

 

وی با تاکید بر این مطلب که در این کانون و موسسه فرهنگی برای هر قشر از مردم و همه مقاطع تحصیلی برنامه داریم و سعی کردیم تولید محتوا داشته باشیم، اضافه کرد: تولید کلیپ، انیمیشن، سرود، فوتوکلیپ و احادیث و موشن گرافی مهمترین این اقدامات هستند.

 

حجت الاسلام ثباتی مقدم اهمیت رویداد فهما را یادآور شد و گفت: این رویداد سبب معرفی کانون ها در دورافتاده ترین نقاط شد و زمینه فعالیت کانونها را گسترده تر کرد. می توان با کمک این رویداد ظرفیت ها را شناسایی و براساس ظرفیت ها برنامه ریزی کرد.

 

 

گفتنی است کانون  فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) مسجد محمودیه شهر قم در حوزه رسانه و فضای مجازی به عنوان کانون برگزیده نخستین رویداد ملی فهما انتخاب و معرفی شد.

 

 

 

پایان پیام/