اهتمام جدي دفتر تبليغات اسلامي به استفاده از فضاي مجازي در بزرگداشت دهه كرامت

اهتمام جدی دفتر تبلیغات اسلامی به استفاده از فضای مجازی در بزرگداشت دهه كرامت

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام نوروزي‌نژاد، با اشاره به برنامه‌هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در بزرگداشت دهه كرامت، اظهار كرد: با توجه به شرايط موجود در كشور عموم فعاليت‌‌ها متمركز بر بستر فضاي مجازي برگزار مي‌شود.
حجت‌الاسلام نوروزی‌نژاد در گفت‌وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، با بیان اینکه روال فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بزرگداشت دهه کرامت رویکرد محتوایی است، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات تبلیغی نظیر پخش پوستر و بنر که در سازمان و نهادهای دیگر نیز در طول این ایام وجود دارد، تلاش ما این است تا در صورت فراهم بودن شرایط مساعد، سلسله نشست‌هایی را برگزار کنیم اما با توجه به وضعیت کنونی اگر این امکان وجود نداشت از ظرفیت فضای مجازی برای این کار استفاده خواهیم کرد.
 
 
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم استفاده حداکثری از بستر فضای مجازی در این ایام گفت: اگر رویکردها به سمت فضای مجازی سوق داده شود قطعاً در این شرایط نتیجۀ مطلوب‌تری خواهد داشت. 
 
وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان که موضوع اعزام مبلّغ به سراسر کشور تعطیل شده بود، بالاترین و بیشترین حجم کار تبلیغی از طریق فضای مجازی صورت گرفت و از اساتید بنام و مبلغان نخبه استفاده شد.