دهه كرامت بهترين فرصت براي تبيين سبك زندگي اسلامي است

دهه كرامت بهترین فرصت برای تبیین سبك زندگی اسلامی است

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام و المسلمين ميرتاج‌الديني با اشاره به اينكه بايد در راستاي افزايش معرفت و بينش مردم نسبت به اهل بيت گام برداريم، گفت: اين دهه بهترين فرصت براي تبيين سيره ائمه اطهار (عليهم السلام) در راستاي ترويج سبك زندگي اسلامي است.
 
 
حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» در گفت و گو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، با بیان این مطلب که باید در شناسایی شخصیت و سیره امامان به ویژه امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) و ترویج نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره این بزرگواران است، افزود: در این دهه می توانیم با برگزاری برنامه های مختلف در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و رضوی در جامعه حرکت کنیم.

 

به گفته  نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، بزرگداشت این ایام در حقیقت تلاش برای حفظ و زنده نگه داشتن ارزش‌های دینی اسلامی است تا حب و دوستی اهل بیت بیش از بیش در میان نوجوانان و جوانان تعمیق یابد.

 

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی برای نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی است، افزود: لحظه لحظه زندگی امام رضا(علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) الگوی کامل و ایده‌آلی برای ماست.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی تصریح کرد: ارائه الگوی رفتاری اهل بیت برای نسل جوان در سایه تبیین شخصیت علمی، اخلاقی و رفتاری اهل بیت تنها راه حل مشکلات جامعه بشری است.
 
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم فاصله گرفتن جوانان از آموزه‌ها و معارف ائمه (علیهم السلام) را از اهداف دشمنان برشمرد و افزود: دهه کرامت فرصت خوبی است تا با استفاده از شیوه‌های متنوع و ایده‌های خلاق و جوان پسند در تبیین سبک زندگی اسلامی و سیره ائمه این هدف دشمنان را خنثی کنیم.