پيام رهبر انقلاب درباره خدمت كريمانه در دهه كرامت تبلور يافته است

پیام رهبر انقلاب درباره خدمت كریمانه در دهه كرامت تبلور یافته است

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام و المسلمين طيب حسيني، با اشاره به اينكه دهه كرامت فرصتي براي نيكوكاري و ارايه خدمات بيشتر است، اظهار كرد: پيام رهبر انقلاب درباره خدمت كريمانه در دهه كرامت تبلور يافته است.
حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدحسن طیب‌حسینی» در گفت‌وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت گفت: دهه کرامت امسال دهه ویژه‌ای خواهد بود به دلیل اینکه شرایط امسال هم شرایط ویژه‌ای است.
 
مسئول هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی دهه کرامت افزود: با توجه به شرایط خاصی که ناشی از شیوع ویروس کرونا است، تصمیم متولیان امر در شورای برنامه‌ریزی دهه کرامت بر رونق‌بخشی برنامه‌ها در فضاهای مجازی است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین «طیب‌حسینی» در حقیقت امسال شاهد رونق برنامه‌های فضای مجازی دهه کرامت خواهیم بود. دهه کرامت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه خدمات، احسان، نیکوکاری و انسجام در اینگونه فعالیت‌ها است. 

 

وی افزود: تبلور پیام رهبر معظم انقلاب درباره ارائه خدمات مؤمنانه و کریمانه در سراسر کشور را در دهه کرامت خواهیم دید؛ البته باید دستگاه‌های مختلف سعی کنند این کار را به صورت منسجم‌تر انجام دهند. « آنچه در دهه کرامت اتفاق خواهد افتاد، ارائه محصولات و برنامه‌هایی است که از ناحیه هیئات، مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ارائه خواهد شد».
 
 
 
 
وی با بیان مطلب فوق گفت: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به دنبال انسجام‌بخشی فعالیت‌های سازمان‌‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مردم‌نهاد است و به هیچ وجه به دنبال تصدّی‌گری دولتی در این برنامه‌ها نیست.
 
مسئول هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی دهه کرامت اضافه کرد: آنچه در این برنامه‌ها اتفاق می‌افتد، در راستای عمق‌بخشی به فعالیت‌های دینی و فرهنگی است. ما باور داریم که باید باور مردم نسبت به آموزه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام تعمیق پیدا کند و اهداف و ارزش‌های دینی را ترویج دهیم که امسال تبلور این موضوع را در دهه کرامت خواهیم دید.