تدوین ۱۰ تیزر روز شمار دهه کرامت با تلاش کانون «امام صادق (ع)» جهرم

تدوین ۱۰ تیزر روز شمار دهه کرامت با تلاش کانون «امام صادق (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
۱۰ تیزر با عنوان روز شمار دهه کرامت با تلاش مرکز رسانه کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم تهیه و تدوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، با وجود اینکه برنامه های دهه کرامت امسال تحت تاثیر ویروس «کرونا» قرار گرفته اما تلاش بچه های مسجد در نکوداشت این دهه قابل ستایش است.

 

در شرایط کنونی گرچه شاید نتوان همانند گذشته برنامه های متنوع جشن و سرور را برگزار کرد، اما وجود فضای مجازی در بزرگداشت مناسبت ها موثر است و هر کس به نوبه خود سعی دارد تا به نحوی در نکوداشت این آیین ها موثر باشد.

 

کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم نیز تلاش کرده تا در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کند و با فعال کردن گروه رسانه ای کانون قدمی هر چند کوچک در ترویج مکتب اهل بیت (ع) بردارد.

 

این کانون به سفارش شبکه جوانان آستان قدس رضوی شهرستان جهرم اقدام به تولید ۱۰ تیزر روز شمار حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در جهرم کرده است.

 

این تیزرها توسط مرکز رسانه «الغدیر» کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» تدوین شده که نمونه ای از آن نیز در رسانه های این کانون در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

محتوای تیزرهای تهیه شده مربوط به برنامه های دهه کرامت سال گذشته و حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در شهرستان جهرم بوده است.

پایان پیام/ 691