برگزاری برنامه‌های دهه کرامت بسیج مساجد و مناطق در حسینه‌های مجازی

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت بسیج مساجد و مناطق در حسینه‌های مجازی

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام رنجبری ضمن تشریح برنامه‌های سازمان بسیج مساجد و مناطق در دهه کرامت، از اجرای برنامه‌های گرامیداشت این ایام در حسینه‌های مجازی خبر داد.

حجت الاسلام «سجاد رنجبری»، در گفتگو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های دهه کرامت سازمان بسیج مساجد و محلات، اظهار کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته در جلسات هماهنگی بین دستگاه ها مقرر شد که همکاران در بحث فضای مجازی و هشتک های ارائه شده در جلسه در اجرای برنامه های دهه کرامت با یکدیگر هم افزایی لازم را  داشته باشند.

 

مدیریت برون مرزی سازمانی بسیج مساجد و محلات با بیان اینکه بحث آذین بندی مساجد، محلات و پایگاه های مقاومت جزو برنامه های مهم ما در دهه کرامت است، تصریح کرد: برگزاری جشن ها در مساجد و دعوت از سخنرانان و مداحان در هر محله از برنامه های روتین پایگاه های مقاومت در مناسبت های مختلف است که خوشبختانه این برنامه ها در ایام دهه کرامت هم به خوبی برگزار می شوند.

 

وی با بیان اینکه به دلیل بحران کرونا بخشی از این برنامه در حسینه های مجازی سازمان بسیج برگزار می شود، تاکید کرد: با توجه به بحران کرونا و کمرنگ شدن حضور مردم در مساجد، بخشی دیگری از برنامه های پایگاه ها هم در محلات و خارج از مساجد برگزار می شوند و فقط متمرکز در مساجد نیستند.

 

حجت الاسلام رنجبری خاطرنشان کرد: البته تا جایی که امکان داشته باشد برنامه ها را در مساجد انجام می دهند.

 

پایان پیام/ 35