اقدام جهادی کانون «منتظران نور» در مرمت یک منزل مسکونی همزمان با دهه کرامت

اقدام جهادی کانون «منتظران نور» در مرمت یک منزل مسکونی همزمان با دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۳۹۹
نیکجو گفت: با تلاش بچه های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم و همزمان با دهه کرامت یک باب منزل مسکونی مربوط به خانواده ای کم برخوردار تعمیر و بازسازی می شود.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با دهه کرامت و با توجه به شیوع بیماری «کرونا» امکان برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و جشن و سرور اهل بیت (ع) مانند سال های گذشته امکان پذیر نیست و به این منظور کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام به برگزاری برنامه هایی دیگر در راستای پاسداشت و نکوداشت این ایام هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این کانون نیز که در ماه های گذشته و همزمان با شیوع «کرونا» در صف مقابله با این ویروس منحوس قرار گرفته بود، تلاش دارد تا در راستای محرومیت زدایی و برطرف شدن مشکلات مردم به ویژه خانواده های محروم و کم بضاعت هر چه در توان دارد را در طبق اخلاص بگذارد.

 

وی با اشاره به اقدام جهادی کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» همزمان با دهه کرامت، بیان کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های کم بضاعت این روزها با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند که بعضاً رسیدگی به مشکلات از توان آنها نیست.

 

نیکجو ادامه داد: کانون فرهنگی «منتظران نور» در این راستا تصمیم بر آن گرفت تا از فرصت دهه کرامت استفاده کرده و در یک اقدام جهادی در راستای برطرف شدن مشکلات محرومان قدمی هر چند کوتاه بردارد.

 

وی با تشریح این اقدام جهادی به همت بچه های مسجد جامع جهرم، خاطرنشان کرد: برنامه کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در دهه کرامت، بازسازی و مرمت یک باب منزل مسکونی مربوط به خانواده ای کم برخوردار است که در روزهای گذشته کار تعمیر این منزل آغاز شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم، اضافه کرد: این منزل در یکی از مناطق محروم جهرم واقع شده که به همت و تلاش بچه های مسجد جامع کار بازسازی آن در طول 10 روز به انجام می رسد.

 

وی با اشاره به برآورد هزینه های بازسازی و مرمت این منزل مسکونی، عنوان کرد: همواره حمایت و پشتیبانی خیران از کارهای جهادی کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» نقطه امید برای بچه های مسجد بوده و در اقدام اخیر نیز این مهم انجام شده است.

 

نیکجو ادامه داد: در بازسازی این منزل نیز که شامل اتاق ها و دیگر محیط منزل می شود، 30 میلیون تومان هزینه دربردارد که به همت و حمایت خیران این هزینه تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم در پایان خاطرنشان کرد: در این اقدام جهادی که در مدت 10 روز انجام می شود بچه های مسجد از هر گروه سنی پای کار آمده و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت کار بازسازی این منزل مسکونی را به اتمام رسانده و تحویل صاحبخانه دهیم.

 

 

پایان پیام/ 691