۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهر اردبیل توزیع شد

۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهر اردبیل توزیع شد

تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) گفت: ۲۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهر اردبیل به خیرین و فعالان این کانون به مناسبت دهه کرامت تهیه و توزیع شد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 20 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهر اردبیل به خیرین و فعالان این کانون به مناسبت دهه کرامت تهیه و توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل تخم مرغ، برنج 5 کیلویی، روغن مایع، پنیر، رشته سوپ، ماکارونی و شکر بود.

 

وی یادآور شد: فعالیت های خدمات اجتماعی و خیرخواهانه این کانون در قبال نیازمندان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در راه کمک به نیازمندان برداشته باشیم.

 

حسین زاده خاطر نشان کرد: اهدای مصالح ساختمانی برای دو خانواده نیازمندان نیز از دیگر اقدام های خداپسندانه بود که طی هفته جاری برای تعمیر حیاط و سفیدکاری منزل از سوی خیرین این کانون تامین و در اختیار آنها قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (علیه السلام) افزود: انجام فعالیت های خیرخواهانه در کنار کارهای فرهنگی می تواند نوجوانان و جوانان را با روحیه احسان و نیکوکاری بیشتر آشنا کند.

پایان پیام/ 365