جلوگیری از تصدی‌گری دولتی در برنامه‌های دهه کرامت/ سند راهبردی پنج ساله بزرگداشت این دهه تدوین می‌شود

جلوگیری از تصدی‌گری دولتی در برنامه‌های دهه کرامت/ سند راهبردی پنج ساله بزرگداشت این دهه تدوین می‌شود

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام طیب‌حسینی با بیان‌اینکه تلاش هیئت اندیشه‌ورز ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت بر جلوگیری از تصدی‌گری دولتی در برنامه‌های این دهه است، گفت: سند راهبردی پنج ساله بزرگداشت دهه کرامت تدوین می‌شود.

حجت الاسلام «سیدحسن طیب حسینی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره محور فعالیت کارگروه اندیشه‌ورز ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: هیئت اندیشه‌ورز، ریل گذار و اتاق فکر ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت است.

 

مسئول کارگروه اندیشه‌ورز ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ادامه داد: همچنین در تلاشیم که حرکت مردمی شکل گرفته در برنامه ها و جشن های دهه کرامت، سمت و سوی دولتی پیدا نکند و مردمی باقی بماند و از تصدی گری دولتی در آن جلوگیری شود.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این، این هیئت در تلاش است تا از خرافه پردازی و آنچه مردم را به سمت خرافه در جشن ها و آئین های دهه کرامت سوق می دهد، جلوگیری کند تا این جشن ها و مراسم ها دچار خرافه و انحراف نشوند.

 

حجت الاسلام طیب حسینی تاکید کرد: در این راستا برنامه ها و آئین ها و جشن ها را به منظور خرافه زدایی و مقابله با انحرافات رصد می کنیم.

 

وی با اشاره به تدوین سیاست های برگزاری جشن های دهه کرامت و ابلاغ آنها به دستگاه ها و اعضای ستاد هماهنگی بزرگداشت این دهه، خاطرنشان کرد: تدوین سند راهبردی پنج ساله بزرگداشت دهه کرامت از برنامه های آتی هیئت اندیشه‌ورز است که به زودی در صحن ستاد بررسی می شود.

 

گفتنی است، دهه کرامت در بازه زمانی اول ذی القعده، سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا یازدهم این ماه، سالروز ولادت امام رضا(ع) با جشن ها و ویژه برنامه های مردمی گرامی داشته می شود.

 

 

پایان پیام/ 9