برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون زینبیه خشکرودبار

برگزاری جشن های دهه کرامت در کانون زینبیه خشکرودبار

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹
وحدانی از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کانون زینبیه خشکرودبار ضیابر خبر داد.

«سودابه وحدانی» با تاکید بر گرامیداشت دهه کرامت و استفاده از این فرصت جهت ترویج فرهنگ رضوی در این دهه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: باید در این ایام اعضای کانون‌های مساجد به ویژه نوجوانان را با سیره ائمه اطهار(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) آشنا کنیم.

 

مسئول کانون زینبیه مسجد ولیعصر(عج) روستای خشکرودبار ضیابر صومعه سرا بر نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این راستا همزمان با گرامیداشت دهه کرامت ویژه برنامه‌هایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد ولیعصر برگزار می‌شود.

 

وی از آذین‌بندی مسجد به همت نوجوانان عضو کانون خبر داد و گفت: دهه کرامت نشان‌دهنده عشق و علاقه یک خواهر به برادر و دهه شور، نشاط و امیدآفرینی است و باید از این فرصت برای نشاط‌آفرینی بر محور ائمه اطهار(ع) در جامعه بهره برد.

 

وحدانی به ویژه برنامه‌های دهه کرامت در کانون زینبیه پرداخت و گفت: با توجه به شیوع کروناویروس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال برنامه‌ها با جمعیت محدود برگزار شده و بیشتر تلاشمان نشر احادیث رضوی در فضای مجازی به همت بچه‌های کانون است.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) گفت: جشن روز دختر با تجلیل از دختران عضو کانون و پخش مولودی از مسجد ولیعصر برگزار شد.

 

وحدانی همچنین از حضور اعضای کانون در بقعه متبرکه آقاسیدرضا وامام زاده ابراهیم از نوادگان امام موسی کاظم(ع) خبر داد و اعلام کرد: اعضای دختر کانون همزمان با روز ملی تکریم از امامزادگان، با حضور در این بقاع متبرکه این روز را گرامی داشتند.

 

وی برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد و مولودی خوانی را پایان‌بخش برنامه‌های دهه کرامت در کانون زینبیه اعلام کرد.

پایان پیام/ 84