بیش از ۳۰ کانون مساجد صومعه‌سرا میزبان برگزاری جشن‌های دهه کرامت

بیش از ۳۰ کانون مساجد صومعه‌سرا میزبان برگزاری جشن‌های دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹
صفرپور از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در بیش از ۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا خبر داد.

«نوراله صفرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجموعه‌های مردم نهاد با برگزاری جشن‌های باشکوه، جلسات سخنرانی و مولودی‌خوانی، برپایی جشن‌های زیرسایه خورشید میزبان مردم در ایام دهه کرامت هستند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا از برگزاری جشن دهه کرامت در بیش از ۳۰ کانون مساجد صومعه‌سرا خبر داد و افزود: تمامی جشن‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه به ‌خصوص در بين جوانان و نوجوانان مهم‌ترين هدف برگزاری جشن‌های رضوی است گفت: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مساجد و فضای مجازی در راستای برگزاری گفتمان‌های معارف رضوی و تولید پوستر و کلیپ در فضای مجازی اقدام شود.

 

صفرپور تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه در پی شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری در بستر فضای مجازی و با رویکرد بزرگداشت دهه کرامت برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: گفتنی است، دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده و آغازش با ولادت حضرت معصومه(س) و پایانش با ولادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است.

 

پایان پیام/ 526