اجرای برنامه تابستانی «اندیشه جوان» در مسجد جابری

اجرای برنامه تابستانی «اندیشه جوان» در مسجد جابری

تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹
ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در کانون اندیشه جوان مسجد جابری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با فصل تابستان و ایام اوقات فراغت ویژه برنامه های فرهنگی و هنری کانون اندیشه جوان مسجد جابری با عنوان «اندیشه جوان» برگزار می شود.

 

این برنامه ها شامل آموزش قرآن کریم، زبان، احکام، عقاید، تواشیح و سرود، هیئت هفتگی، برنامه های ورزشی شامل کاراته، رباتیک،کلاسهای مهارتی ای تی، فتوشاب، کار باچوب، روزنامه نگاری، حلال احمر،طب سنتی، آموزش عکاسی است.

 

این دوره های آموزشی برای گروه سنی ۷تا ۱۶ سال برگزار می شود.

 

مسجد جابری یکی از مساجد فعال و پایگاه اجتماعی و مذهبی مردم شرق تهران  است. این مسجد در سال 1323 ساخته شد و حدود سه بار بازسازی داخلی شده است و آخرین بار با همت حجت الاسلام نوبختی، امام جماعت فعلی مسجد مغازه های اطراف خریداری و مسجد گسترش یافت.

 

حجت الاسلام نوبختی که دو دهه است امامت جماعت مسجد جابری تهران را بر عهده دارد، با تلاش‌های بی وقفه و حمایت‌های بی دریغ مردم این مسجد را به عنوان یکی از مساجد فعال تهران تبدیل کرده است. این مسجد به جز اجرای برنامه‌های مختلف مناسبتی برای اهل‌بیت(ع( در حرکتی قابل تقدیر اقدام به راه‌اندازی مرکز تخصصی و شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم کرده و با این اقدام ارزشمند طی چند سال اخیر ده‌ها حافظ کل قرآن از این مسجد تربیت شده و گام در راه قرآن نهاده‌اند.

پایان پیام/ 40