هنر متعهد و انقلابی در کانون های مساجد استان زنجان تقویت می شود

هنر متعهد و انقلابی در کانون های مساجد استان زنجان تقویت می شود

تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام«محمدنقی یارمحمدی» بر ضرورت تقویت هنر متعهد و انقلابی در مساجد استان زنجان تاکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره تئاتر بچه های مساجد تجربه خوبی در این زمینه بود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: سال گذشته جشنواره تئاتر بچه های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری استان کلید خورد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه طی جلسات برگزار شد، گروه های تئاتر مشخص و تحت نظر اساتید هنر آموزش دیدند، اظهار کرد: بچه های مساجد از این جشنواره استقبال خوبی داشتند، به گونه ای که 12 گروه نمایشی 40 اجرا در بهمن ماه سال گذشته در مساجد و مدارس داشتند و در آیین اختتامیه این جشنواره از برترین ها تجلیل شد.

 

وی با تاکید براینکه تئاتر باید به نیازهای جامعه بپردازد، گفت: نمایش تئاتر بچه های مسجد با رویکرد دینی، انقلابی، اخلاقی تربیتی و اجتماعی است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان بر ضرورت تقویت هنر متعهد و انقلابی در مساجد استان زنجان تاکید کرد و گفت: این جشنواره با هدف کشف، جذب، تربیت و پرورش نسل جدیدی از هنرمندان تئاتر و تولید آثار فاخرِ مبتنی بر ارزش های فرهنگی غنی ایرانی- اسلامی برگزار شد.

 

وی از اعلام آمادگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در ادامه همکاری با حوزه هنری استان زنجان در جهت اجرای این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: به جهت انتشار ویروس کرونا این جشنواره بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شود.

پایان پیام/ 73