هنر کانون‌های مساجد نجات دادن افراد از هجمه‌های دشمن هستند

هنر کانون‌های مساجد نجات دادن افراد از هجمه‌های دشمن هستند

تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام حدائق گفت: هنر کانون های فرهنگی در مساجد نجات دادن افرادی است که اسیر هجمه های دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علیرضا حدائق»، امروز (دوشنبه 9 تیر) در مراسم افتتاح کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، که در مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد، گفت: کار فرهنگی، یک حرکت حساس است.

رئیس حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به اینکه حوزه های علمیه، ارشاد اسلامی و کانون های مساجد و سازمان تبلیغات در راستای کارهای حساس فرهنگی کمک می کنند، اظهار کرد: دشمن در شبکه های مجازی در حال فعالیت است و جوانان دارند، از دست می روند و باید به داد کسی رسید که دشمن روی ذهن وی، هجمه وارد کرده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) فارس با اشاره به اینکه هنر کانون های فرهنگی در مساجد نجات دادن افرادی است که اسیر هجمه های دشمن هستند، است، تاکید کرد: این مسجد، مسجدی آباد برای کارهای فرهنگی است و زمان جنگ هم این مسجد یکی از مساجد امداد رسان در جنگ بود.

حجت الاسلام حدائق با تاکید بر اینکه این کانون به نام سرداری پرافتخار است، مزدی که خدا به شهید سلیمانی داد، به هیچ کس نداد و تشییع شهید سلیمانی در تمام عتبات عراق برگزار شد، این در حالی است که فردی در شیراز از بین می رود و حتی پیکر وی در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع)، تشییع نمی شود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم کار کرد و خدا هم عزت جاودانه به این شهید داد، تاکید کرد: از این کانون که به نام شهید سلیمانی است، انتظار ویژه ای می رود.

حجت الاسلام حدائق خطاب به «صابر سهرابی» و حجت الاسلام «امیدی» گفت: اینکه شما در میان مردم هستید مردم شما را می بینند و خدمت شما را درک می کنند، این یک توفیق است که مسئول در خدمت مردم است و به مردم خدمت می کند که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد کانون های مساجد فارس، از این توفیق بهره مند هستند.

پایان پیام/ 130