مجموعه پوسترهاي «دهه كرامت» منتشر شد

مجموعه پوسترهای «دهه كرامت» منتشر شد

تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹
مجموعه پوسترهاي دهه كرامت، از سري توليدات اداره فرهنگي معاونت تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي منتشر شد.
به گزارش کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، این مجموعه پوسترها از سری تولیدات اداره فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که با محوریت سخنان گهربار امام رضا(ع) دربارۀ اهمیت زیارت و شفاعت اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، رزق و روزی و برکات وجود مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) طراحی شده و در سایت حرم مطهر رضوی قرار گرفت.

 

 
 روی یکی از این پوسترها کلامی از امام رضا(ع) درج شده که فرموده‌اند: هیچ یک از دوستانم مرا با آگاهی به حقم زیارت نمی کند مگر این که روز قیامت او را شفاعت خواهم کرد. در پوستری دیگر، امام مهربانی‌‌ها دربارۀ اهمیت دادن به روزی کم فرمودند: روزی کم را اندک نشمارید که از روزی فراوان محروم می‌‌شوید.

 

 
سرچشمه برکات، عنوان یکی دیگر از مجموعه پوسترهای دهه کرامت است که رهبر معظم انقلاب در خصوص برکات وجود مبارک حضرت معصومه(س) فرموده‌اند: قم، حرم مطهر و مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) است؛ آن بزرگواری که این سرچشمه جوشان و خروشان نخستین بار از کنار مرقد او جوشید و برکاتش به همه عالم و به خصوص به دنیای اسلام رسید.
 

 

«اگر دوست داری در عالی ترین مراتب بهشت با ما باشی در اندوه ما اندوهگین و در شادی ما شادمان باش و هرگز ولایت ما را از دست نده» و «هرکس که خودش را از ما بداند و خدا را اطاعت نکند؛ از ما نیست» از دیگر فرمایشات نورانی امام رضا(ع) است که بر روی این پوسترها منتشر شده است.

 

 
این پوسترها با رویکرد انتقال فرهنگ رضوی به نسل جوان با همراه با متن عربی روایات تولید شده و در سایت حرم مطهر رضوی به نمایش در آمده است.