ديار «حاج قاسم» ميزبان كاروان خدام رضوي مي‌شود

دیار «حاج قاسم» میزبان كاروان خدام رضوی می‌شود

تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۳۹۹
كاروان خدام رضوي، به مدت 7 روز رهسپار ديار سردار شهيد حاج قاسم سليماني مي‌شود.
به گزارش کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت: کاروان زیر سایۀ خورشید امسال برای دوازدهمین سال متوالی به استان کرمان پایتخت مقاومت و دیدار حاج قاسم سلیمانی می‌آیند.
 
جشنواره زیر سایه خورشید به همت موسسه جوانان آستان  قدس رضوی و تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی برگزار شده و در استان کرمان با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در قالب ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید برنامه‌ریزی می‌شود.
 
استان کرمان از روز گذشته یکشنبه 8 تیرماه به مدت 7 روز میزبان کاروان خدام رضوی برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی بوده است.
 
امسال استان کرمان میزبان 2 کاروان متشکل از خادمین حرم امام رضا(ع) است که جهت شرکت در 150 عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به 50 شهرستان، بخش و روستای استان سفر می‌کنند.
 
این جشن با حضور کاروان رضوی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در  محل امامزاده محمد کرمان برگزار می‌شود.
 
امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های زیر سایه خورشید جنبه عمومی نداشته و برنامه‌ها در قالب دیدارهای خصوصی با ائمه جمعه و مسئولان استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با صنعتگران، دیدار با کادر درمان و گروه‌های پزشکی، دیدار با گروه‌های جهادی فعال در بحث کرونا، غبارروبی مزار شهدا، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان‌ها، حضور در مراکز آموزشی نیروهای مسلح، حضور در بقاع متبرکه و غیره با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.