پوستر سه‌شنبه‌هاي تكريم در منزل شهيدان خالقي‌پور رونمايي شد

پوستر سه‌شنبه‌های تكریم در منزل شهیدان خالقی‌پور رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹
پوستر سه‌شنبه‌هاي تكريم طي مراسمي با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در منزل شهيدان خالقي‌پور رونمايي شد.
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، پوستر سه‌شنبه‌های تکریم، عصر سه‌شنبه 10 تیر با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در منزل شهیدان «خالقی‌پور» رونمایی شد.

 

 
این پوستر در ابعاد 100 در 70، در قالب تایپوگرافی، با استفاده از نقوش فلزی برجسته درب مسجد امام اصفهان و خط نستعلیق جلی میرزا غلامرضا در مدرسه سپهسالار تهران و رنگ لاجوردی موجود در تزئینات کاشی‌های مساجد ایرانی، از سوی «محمدکاظم شمسایی» طراحی شده است. 
 
 
بر پایه این گزارش، در پروسه اجرا و ترکیب عناصر این پوستر سعی شده تا ارتباط تصویر با عنوان و کاربرد پوستر ایجاد شود و به جهت تداعی بهتر معنای تکریم و تفاخر و همچنین جذب مخاطب عام و ارتباط گرفتن بهتر مخاطب عام با تصویر از تکنیک 3d بهره گرفته شده است.

 

 
گفتنی است طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.