خانه شهدا همواره منشاء خيرات و بركات است/تكريم خانواده شهدا با محوريت كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور

خانه شهدا همواره منشاء خیرات و بركات است/تكریم خانواده شهدا با محوریت كانون‌های فرهنگی هنری مساجد كشور

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹
صالحي با اشاره به اينكه ديدار با خانواده شهدا، يك توفيق است، اظهار كرد: خانه شهدا همواره منشاء خيرات و بركات است، بنابراين ذيل طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تكريم با محوريت كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كشور، اين حركت در برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار مي‌گيرد.
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به همراه رونمایی از پوستر این رویداد، عصر سه شنبه 10 با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در منزل شهیدان «خالقی‌پور» رونمایی شد.

 

«سید عباس صالحی»، در این مراسم طی سخنانی، با بیان اینکه بیان اینکه توفیقی است که بتوانیم در کنار خانواده شهدا باشیم زیرا درس‌های زیادی در این دیدارها می‌آموزیم، گفت: خانه شهدا همیشه منشا خیرات و برکات است، از این رو تکریم خانواده شهدا را از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برنامه خواهیم داشت.

 

 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این سنت توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور آغاز و از این پس سه‌شنبه‌های تکریم خانواده شهدا را همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواهیم داشت، از نظر زمانی دهه کرامت بهترین زمان برای این اتفاق و از نظر بعد مکانی منزل خانواده شهیدان خالقی‌پور بهترین انتخاب به شمار می‌رفت، خانواده‌ای که پدر جانباز، مادر فداکار و سه شهید والامقام دارد. 

 

 
وی تاکید کرد: امیدواریم این اتفاق زیبا که از امروز آغاز شده است با فعالیت ۲۵هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور، محله به محله آغاز و منشا برکات شود.

 

 
گفتنی است طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.