خانواده‌ شهدا عزت‌هاي اين مملكت هستند

خانواده‌ شهدا عزت‌های این مملكت هستند

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹
اوحدي، ضمن گراميداشت ياد شهدا و رشادت‌هاي آنان گفت: خانواده‌هاي شهدا عزت‌هاي اين مملكت هستند.
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به همراه رونمایی از پوستر این رویداد، عصر سه شنبه 10 با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در منزل شهیدان «خالقی‌پور» رونمایی شد.
 

 

«سعید اوحدی» در این مراسم طی سخنانی خطاب به مادر شهیدان خالقی پور اظهار کرد: من نیز مادرم، مادر شهید است، زمانی که متوجه شد قصد دارم به دیدار شما بیایم خوشحال شده و در مورد شما گفت: روحیه با صلابتی دارید و به شما سلام رساند.

 

 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این حدیث از پیامبر(ص) که فرمودند هرکس اعمال خود را برای خدا خالص کند خداوند سرچشمه های حکمت و معرفت را از قلب به زبانش جاری می کند، خطاب به مادر شهیدان خالقی پور گفت: از این جهت است که سخن شما این گونه بر دل ما می نشیند، ما خاک پای شهدا هستیم.

 

 
اوحدی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا عزت‌های این مملکت هستند، ما هرگز نمی توانیم درک کنیم شما که پاره های تن خود را تقدیم کردید چه حسی را تجربه کردید اما امیدوارم که بتوانیم حق آنان را به جای آوریم.

 

 
وی با ذکر خاطره‌ای از دیدار با جانبازان شیمیایی در روز گذشته گفت: باتوجه به تحریم‌های سخت این روزها، دار‌وهای این جانبازان ما نیز شامل تحریم است و با این وجود همین عزیزان به ما اعلام کردند تحت هر شرایطی پای ارزش‌های انقلاب و کشور خود هستند .
 
 
گفتنی است طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.