مجموعه كليپ‌هاي معارفي «كرامت رضوي» توليد شد

مجموعه كلیپ‌های معارفی «كرامت رضوی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹
مجموعه كليپ‌هاي معارفي «كرامت رضوي»، به مناسبت دهه كرامت و ميلاد علي بن موسي الرضا(ع) توليد شد.
به گزارش کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، جواد هاشمی مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، فعالیت و تولید محتوا ویژه کاربران فضای مجازی را یکی از وظایف مهم معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی معرفی کرد و گفت: تولید محتوای پاک و سالم یکی از شاخصه‎های پورتال معاونت تبلیغات به شمار می رود که تا کنون به صورت گسترده و متنوع تولیدات فراوانی را به ارمغان آورده است.

 

 
وی افزود: از ابتدای دهه کرامت پورتال این معاونت با برگزاری مسابقات متعدد سعی کرده حال وهوای کاربران را رنگ و بوی امام رضایی دهد و شادی جشن های دهه کرامت را به خانه کاربران ببرد.

 

 
مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: برای دهه کرامت امسال از سوی پورتال این معاونت کلیپ های نواهنگ و نماهنگ متعددی تولید و نشر داده شده که از آنها مجموعه کلیپ معارفی «کرامت رضوی» است.
 

 

وی اضافه کرد: در این کلیپ‌ها حجت الاسلام روحبخش کارشناس مسائل دینی به صورت روان و قابل فهم برخی از ویژگی‌های مومنان و معارف رضوی را با در نظر گرفتن روحیه مخاطب در فضای مجازی بیان می کند.

 

 تاکنون 5 عنوان از کلیپ‌های «کرامت رضوی» با عناوین کرامت، تقوا، صله رحم، تکبر و تواضع و رنگ خدایی تولید و در پیام رسان‌ها و صفحات پورتال معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به آدرس @razavi_aqr_ir منتشر شده است. 

 

 
به گفتۀ هاشمی: کلیپ‏‌های «کرامت رضوی» به سبک کروماکی و موشن گرافی تولید شده که مورد توجه و استقبال خوب مخاطب  قرار گرفته است.