آغاز به كار كاروان‌هاي «شهركرامت» در 888 نقطه از محلات مشهد

آغاز به كار كاروان‌های «شهركرامت» در 888 نقطه از محلات مشهد

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹
كاروان‌هاي شهر كرامت در 888 نقطه از محلات شهر مشهد به مناسبت فرارسيدن ولادت امام رضا(ع) آغاز به كار كردند.
به گزارش کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه کرامت، همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت، مراسم افتتاحیه طرح سرودخوانی در 888 نقطه از شهر مشهد به مناسبت میلاد علی بن موسی الرضا(ع) با عنوان «شهر کرامت» برگزار شد.

 

 
این برنامه عصر سه شنبه 10 تیر با حضور رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و خدام حضرت رضا(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) برگزار شد.

 

 
تشییع و گلباران پیکر پاک دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) «علی جمشیدی» و «سعید کمالی» از رزمندگان لشکر 25 کربلای استان مازندران توسط خدام حضرت رضا(ع) و گروه‌های سرود، از ویژه برنامه‌هایی بود که در حاشیه این مراسم افتتاحیه همراه با همخوانی گروه سرود آوای رضوان برگزار شد.

 

 
حجت الاسلام عماد دخانی؛ مدیر فرهنگی امور خدام و کارکنان آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم دربارۀ کاروان‌های شهر کرامت گفت: همزمان با ایام دهه کرامت، 30 گروه‌ سرود آوای رضوان در قالب کاروان‌های شهر کرامت با هدف ایجاد شور، شادی و نشاط از امروز در 888 نقطه از محلات سطح شهر مشهد حضور پیدا می‌کنند.

 

 
وی افزود: هر کاروان‌ متشکل از 6 هنرمند خوانش سرود، دو خادم بارگاه منور رضوی و یک روحانی است که از تاریخ دهم تا سیزدهم تیرماه به مدت 3 روز از ساعت 18 الی 22 به مدت چهار ساعت در محلات سطح شهر حضور پیدا می‌کنند و به اجرای برنامه‌هایی با موضوع امام رضا(ع) می‌پردازند.

 

 
مدیر فرهنگی امور خدام و کارکنان آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این برنامه به همت مدیریت اعزام مبلغ سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و با مشارکت موسسه آفرینش‌های هنری این آستان مقدس به عنوان یک برنامه مشترک طراحی شده و از امروز به اجرا در می‌آید.