طرح ملی سه شنبه های تکریم برنامه ای برای تجلیل از خانواده های شهدا

طرح ملی سه شنبه های تکریم برنامه ای برای تجلیل از خانواده های شهدا

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که امسال در آستانه چهلمین سال دفاع مقدس هستیم از هم اکنون طرح ملی سه شنبه های تکریم می تواند برنامه ای هدفمند برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، همسران و فرزندان شهدا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، شامگاه امشب ۱۰ تیر، طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از یک نفر بانوی فعال قرآنی شهرستان جیرفت آغاز شد.

«مجید خوبی زاده» در این مراسم، گفت: از آنجایی که امسال در آستانه چهلمین سال دفاع مقدس هستیم از هم اکنون طرح ملی سه شنبه های تکریم می تواند برنامه ای هدفمند برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، همسران و فرزندان شهدا باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: علاوه بر این در راستای اجرای این طرح، معرفی شهدا و جانبازان نیز می تواند تاثیر بسزایی در الگوسازی برای نوجوانان و جوانان داشته باشد.

وی نقش امام جماعت مسجد را نقشی محوری قلمداد کرد و افزود: امام جماعت مسجد به دلیل تعامل با ارکان مسجد می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه های مسجد محور کانون تاثیرگذار باشد.

خوبی زاده خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال و برتر در سطح جنوب کرمان است که در نخستین رویداد ملی فهما موفق به کسب رتبه برتر شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تعامل ارکان مسجد با کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام را تعاملی سازنده برشمرد و افزود: جا دارد از تلاش های مدیر و اعضای این کانون فرهنگی هنری به دلیل کسب این موفقیت تشکر کنم و همچنین از امام جماعت و سایر ارکان مسجد به دلیل تعامل و همکاری خوب با این کانون تشکر می کنم.

وی در خاتمه تاکید کرد: اگر ارکان یک مسجد از جمله امام جماعت، هئیت امنا، پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری با همدلی در راستای اجرایی شدن برنامه ها و فعالیت های مسجد تلاش کنند قطعا این مسجد به ویژگی های مسجد تراز اسلامی دست می یابد.

شایان ذکر است؛ طرح ملی سه شنبه های تکریم در مسجد امام علی علیه السلام این شهر و با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، امام جماعت مسجد، مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و جمعی از نمازگزاران برگزار شد.

پایان پیام/ 586