طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در مساجد استان زنجان آغاز شد

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در مساجد استان زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام«محمدنقی یارمحمدی» گفت: همزمان با دهه کرامت طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از خانواده های شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی در مساجد استان زنجان آغاز شد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت دهه کرامت در مساجد کشور اجرا می شود و ستاد هماهنگی کانون های مساجد هم از روز گذشته اجرای این طرح را در مساجد استان زنجان آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه این طرح در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود، گفت: این طرح به تکریم از خانواده های شهدا، هنرمندان، فعالان، نخبگان و شخصیت هایی که در حوزه دهه کرامت، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) خدمت کرده اند، اختصاص دارد.

 

این مقام مسئول گفت: همزمان با دهه کرامت طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از خانواده های شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی در مساجد استان زنجان آغاز شد.

 

وی هدف از اجرای این طرح ملی را تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی عنوان کرد و گفت: شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد هم از دیگر اهداف این طرح است.

 

این مقام مسئول به ظرفیت کانون های مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونایی شاهد خدمات ارزشمند کانون های مساجد در تامین اقلام بهداشتی و غذایی در استان بودیم و این اثرگذاری را در دهه کرامت هم شاهد خواهیم بود.

 

 

پایان پیام/ 73