«مسجد جامع شاندرمن» میزبان جشن ولادت امام رضا(ع)

«مسجد جامع شاندرمن» میزبان جشن ولادت امام رضا(ع)

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
رحمان‌پور از برگزاری جشن میلاد ثامن‌الحجج، امام رضا(ع) در مسجد جامع شاندرمن خبر داد.

«محمدمهدی رحمان‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) اظهار کرد: ماه ذي‌القعده ماه مبارکی است که با ولادت حضرت معصومه(سلام) آغاز می‌شود و بايد آن را قدر بدانيم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حب‌المتین مسجد جامع شاندرمن افزود: حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مولای ما در ایران اسلامی، در جهان تشیع و در جهان اسلام هستند.

 

وی با بیان اینکه امام‌رضا(ع) الگویی در همه جهات سیاسی، فکری و معرفتی برای شیعیان جهان هستند گفت: امام رضا(ع) مظهر مهربانی‌ها در زمین و ملجا و پناهگاه همگان هستند.

 

رحمان‌پور با اشاره به اینکه بارگاه ایشان مامنی برای همه است تصریح کرد: پناهگاه بودن امام مهربانی ها برای همه محرز و رحمت و مهربانی حضرت زبانزد همگان است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حب‌المتین مسجد جامع شاندرمن با اشاره به اینکه ما موظف به ترویج سبک زندگی رضوی در جامعه هستیم خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا در شرایط موجود کشور به دلیل شیوع کرونا فرهمنگ رضوی را با بهره‌گیری از فضای مجازی در جامعه ترویج دهیم.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کانون حب‌المتین تصریح کرد: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) جشنی با سخنرانی و مدیحه‌سرایی در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 526