برپایی ایستگاه صلواتی بچه‌های مسجد به شکرانه ولادت امام رضا(ع)

برپایی ایستگاه صلواتی بچه‌های مسجد به شکرانه ولادت امام رضا(ع)

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
مؤمنی خنکدار گفت: قرار است ایستگاه صلواتی بچه‌های مسجد روز پنج‌شنبه(۱۲تیر) در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) مقابل درب ورودی مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرستان قائم‌شهر با رعایت کامل نکات بهداشتی برپا کرده و در این ایستگاه بسته‌های فرهنگی توزیع کنیم.

«علیرضا مؤمنی خنکدار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بابیان اینکه هرساله برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)  به همت اعضای کانون فرهنگی هنری اخلاص و پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع) باشکوه خاصی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شد، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و اهمیت دوری از تجمع‌ها برنامه‌های پاسداشت این دهه با محدودیت خاص و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال اجرا است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص افزود:تلاش داریم ایستگاه صلواتی بچه‌های مسجد روز پنج‌شنبه(12تیر) در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) مقابل درب ورودی مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرستان قائم‌شهر با رعایت کامل نکات بهداشتی برپا کرده و در این ایستگاه بسته‌های فرهنگی توزیع کنیم.

 

وی به همکاری موسسه افق پرواز313، خادم الشهدا، پایگاه مقاومت بسیج جوادالائمه(ع)، گردان بیت‌المقدس شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» و هیئت‌امنا مسجد امیرالمؤمنین(ع) برای برپایی این ایستگاه صلواتی اشاره کرد و یادآور شد: تمامی اقلام پذیرایی و فرهنگی در قالب یک پکیج بسته‌بندی‌شده تقدیم اهالی مسجد و سایر دوستداران اهل‌بیت (ع) می‌شود.

 

اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه‌برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای اجرا در دهه کرامت، برگزاری مسابقه عکس جشن خانوادگی ویژه دختران است که با همکاری آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است، ادامه داد: در همین راستا فراخوان عکس دخترخانم‌ها هنگام حضور در جشن خانگی روز دختر به همراه کیک و آذین‌بندی را منتشر کردیم تا علاقه‌مندان آثار خود را تا پایان دهه کرامت به آدرس مجازی @abrshafagh ارسال نمایند.

 

وی به همت والای بچه‌های مسجد برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اشاره کرد و گفت: در این دهه با توجه به شیوع کرونا و وضعیت بد معیشتی سه مورد کمک نقدی به مبلغ 300 هزار تومان را به نیازمندان داشتیم.

 

پایان پیام/ 286