کانونهای فرهنگی هنری مساجد گیلان رتبه سوم رویداد ملی فهما را کسب کردند

کانونهای فرهنگی هنری مساجد گیلان رتبه سوم رویداد ملی فهما را کسب کردند

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه ۴۷ کانون فرهنگی و هنری گیلان منتخب رویداد ملی فهما شدند گفت: گیلان پس از قم و اردبیل مقام سوم را در این رویداد ملی از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» امروز (چهارشنبه،۱۱ تیر) در نشست هم‌اندیشی کانون های برتر ستاد فهما گیلان که در تالار فرهنگی منطقه آزاد انزلی برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهارکرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان ظرفیت مناسب برای اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی هستند.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه طرح ملی فهما یکی از رویدادهای مهم شناسایی فعالیت‌های شاخص در کانون‌های مساجد است گفت: این طرح از سال گذشته در سراسر کشور با افق چهار ساله تا سال ۱۴۰۱آغاز به کار کرد.

 


حجت الاسلام رضوانی نژاد اذعان کرد: با آغاز رویداد فهما فعالیت‌های کانون های مساجد گیلان رصد و بررسی شدند.

 


وی اضافه کرد: از بین کانون‌های فعال گیلان ۴۷ کانون به عنوان رابط بین کانون های فرهنگی و هنری گیلان برای اجرای هر چه بهتر این رویداد انتخاب شدند.‌

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهارداشت: پس از بررسی‌های فعالیت های کانون‌ها، بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار امتیاز در این رویداد کسب و ثبت شد.

 

حجت الاسلام رضوانی نژاد تصریح کرد: گیلان پس از قم و اردبیل مقام سوم در میانگین امتیازات رویداد ملی فهما را کسب کرده است.

 


وی با بیان اینکه گیلان دارای ۹۳۰ کانون فرهنگی و هنری است خاطرنشان ساخت: از این مجموع در رویداد فرهنگی فهما ۴۲ کانون فعال منتخب ، ۴ کانون گیلان شایسته تقدیر  یک کانون مقام برتر کشوری را کسب کرده است.

پایان پیام/ 383