رونمایی از پوستر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با دهه کرامت

رونمایی از پوستر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
پوستر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل شهیدان خالقی‌پور رونمایی شد.

خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون های مساجد:  پوستر طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم»، عصر سه‌شنبه 10 تیر با حضور «سید عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمد مهدی احمدی»، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در منزل شهیدان «خالقی‌پور» رونمایی شد.

 

این پوستر در ابعاد 100 در 70، در قالب تایپوگرافی، با استفاده از نقوش فلزی برجسته درب مسجد امام اصفهان و خط نستعلیق جلی میرزا غلامرضا در مدرسه سپهسالار تهران و رنگ لاجوردی موجود در تزئینات کاشی‌های مساجد ایرانی، از سوی «محمدکاظم شمسایی» طراحی شده است. 
 
 
بر پایه این گزارش، در پروسه اجرا و ترکیب عناصر این پوستر سعی شده تا ارتباط تصویر با عنوان و کاربرد پوستر ایجاد شود و به جهت تداعی بهتر معنای تکریم و تفاخر و همچنین جذب مخاطب عام و ارتباط گرفتن بهتر مخاطب عام با تصویر از تکنیک 3d بهره گرفته شده است.

 

گفتنی است طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، با محوریت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا می شود.
 

 

 

 

پایان پیام/ 9