توزیع ۶۰ پرس غذا بین نیازمندان تنگ تامرادی

توزیع ۶۰ پرس غذا بین نیازمندان تنگ تامرادی

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
کانون فرهنگی و هنری «ميثم تمار» به مناسبت دهه کرامت، ۶۰ پرس غذای گرم بین افراد نیازمند و بی بضاعت توزیع کرد.

«محمدظاهر رشیدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیاری از خانواده ها از لحاظ معیشت با مشکلاتی روبرو شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری میثم تمار مسجد فاطمه الزهرا (س) راجونه کاری تنگ تامرادی گفت: در همین راستا مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به اقشار آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا تاکید کردند و در این زمینه، رزمایش «مواسات، همدلی مومنانه» در کشور برگزار شد و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز طرح «کمک مومنانه» در کانون های مساجد را با تاسی از فرمایش های مقام معظم رهبری در قالب طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار) آغاز کرد.

 

رشیدیان یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این راستا با شناسایی افراد آسیب پذیر در هر منطقه، شهر، روستا یا محله با همکاری خیرین، اقدام به جمع آوری بسته های معیشتی و توزیع بین نیازمندان کردند.

این فعال فرهنگی اضافه کرد: کانون فرهنگی و هنری میثم تمار مسجد فاطمه الزهرا (س) راجونه کاری تنگ تامرادی نیز بر حسب وظیفه علاوه بر ضد عفونی و گندزدایی مسجد و منازل روستایی، تعدادی بسته بهداشتی بین مردم توزیع کرد.

 

وی از توزیع 15 بسته گوشت گرم گوسفندی اهدایی بین نیازمندان سخن به میان آورد و گفت: در صورت همکاری خیرین در قالب طرح کمک های مومنانه، فقرا و نیازمندان تنگ تامرادی توسط کانون میثم تمار مسجد فاطمه الزهرا (س) با همکاری خیرین حمایت می شوند.

 

رشیدیان گفت: امروز نیز به مناسبت دهه کرامت ۶۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی و هنری میثم تمار و با همکاری دو نفر از خیرین بین نیازمندان تنگ تامرادی توزیع شد.

 

پایان پیام/ 82