اتمام پویش «پنجره فولاد» در سالروز ولادت امام رضا(ع)/ توسلاتی که جواب داد

اتمام پویش «پنجره فولاد» در سالروز ولادت امام رضا(ع)/ توسلاتی که جواب داد

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به همراهی پرشور مردم با پویش رضوی «پنجره فولاد» در ایام شیوع کرونا، گفت: این پویش بعد از حدود سه ماه و نیم، در سالروز ولادت امام رضا(ع) به پایان می‌رسد و در این مدت توانسته بسیاری از افراد را جذب و همراه کند.

حجت الاسلام «حبیب عباسی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای پویش «پنجره فولاد»، اظهار کرد: از اسفندماه همزمان با آغاز شیوع کرونا این پویش در ساعت 20 در قالب توسل یک دقیقه‌ای به حضرت ثامن الحجج(ع) برای شفای بیماران مبتلا به کرونا اجرا شده است و 13 تیرماه، همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع) اجرای آن به اتمام می رسد.

 

مدیر موسسه پژوهشی رسانه ای ذوالفقار ادامه داد: در طول این مدت برنامه های رسانه ای متعددی را تولید و در فضای مجازی و رسانه ملی پخش کردیم، بیش از 100 نفر از استادان حوزه و دانشگاه و فعالان فرهنگی از مردم برای همراهی با این پویش دعوت رسمی به عمل آوردند و تعداد زیادی از مردم نیز به صورت خودجوش جذب و همراه پویش شدند.

 

وی درباره میزان استقبال از این پویش، گفت: در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از دو هزار فالوور (دنبال کننده) داشتیم، در شبکه آپارات هم یکی از کلیپ های اصلی پویش با عنوان «دلتنگ حرم» علاوه بر پخش از رسانه ملی بیش از 40 هزار بازدید داشت. به طور کلی بیش از 150 هزار بازدید در شبکه های مختلف اجتماعی اعم از تلگرام، ایتا و سروش داشتیم.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به نزدیک به سه ماه و نیم کار رسانه ای در اجرای این پویش، گفت: ایده پویش «پنجره فولاد» پیشنهاد مجموعه پژوهشی رسانه ای ذوالفقار بود که با مشارکت گروه فرهنگی رسانه ای ابرار عملیاتی شد. هر دوی این گروه ها حوزوی جهادی و بدون وابستگی به ارگان و سازمانی خاصی هستند و به صورت مردمی فعالیت می کنند.

 

وی درباره برکات این پویش خاطرنشان کرد: بسیاری از همراهان در درگاه های مجازی ایتا و اینستاگرام اعلام همراهی داشتند، ذیل این پویش التماس دعاهای فراوان ثبت و به مردم منتقل شد و بسیاری از همراهان با گذاشتن نظر اعلام می کردند که بیمار کرونایی ما بهبود یافته است. بی تردید عنایت اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) در شفای بیماران کرونایی موثر است.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این پویش در روزهای باقیمانده می‌توانند به آیدی panjerepholad@ در ایتا و تلگرام مراجعه کنند.

پایان پیام/ 9