آغاز فرآيند صدور الكترونيكي مجوز فعاليت كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد كشور

آغاز فرآیند صدور الكترونیكی مجوز فعالیت كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد كشور

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني از آغاز فرآيند صدور الكترونيكي مجوز فعاليت‌ كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در دهه كرامت خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) خبر از آغاز فرآیند صدور مجوز فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در  آستانه ولادت امام رضا(ع) داد.

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ادامه داد: بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور  25 هزار و 542 کانون فرهنگی هنری موجود در سطح کشور صاحب مجوز جدید می شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی گفت: در مرحله نخست و به برکت ولادت حضرت ثامن الحجج(ع)، برای 8 باب کانون مزین به نام مبارک امام رضا (ع)  و دو کانون که هریک به نام مبارک حضرت فاطمه معصومه (س)  و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) هستند مجوز فعالیت صادر می شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس مدیران کانون های فرهنگی هنری می توانند با مراجعه به بخش کاربری کانون در پرتال بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin  نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ارزانی افزود:  در مرحله نخست  از 13  تا 21 تیرماه مجوز  فعالیت بالغ بر  2200 کانون به صورت الکترنیکی صادر و در ادامه تمامی کانون های موجود کشور پس از تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز در یک بازه زمانی حداکثر سه ماهه صاحب مجوز  جدید فعالیت می شوند.

گفتنی است اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در جلسه 807 مورخ 18 اردیبهشت سال 97 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.