برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در کانون امام علی(ع) نکا

برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: به همت و تلاش کانون امام علی(ع) نکا، پایگاه بسیج مسجد امام جعفر صادق(ع)، هیئت امنا و پایگاه فرهنگی اجتماعی کوی مهرگان نکا نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: همزمان با دهه کرامت و هفته مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: در حاشیه برگزاری نمایشگاه مواد مخدر، کلاس های آموزشی مبارزه با مواد مخدر برگزار و در مورد عوارض مصرف مواد بر فرد و افراد خانواده آگاهی رسانی شد.

وی اظهار کرد: ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش و کارهای فرهنگی و توجه به تحصیل از جمله اهداف مهمی است که در دستور کار کانون امام علی(ع) نکاست و در طول سال اجرایی می شود.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا با اعلام اینکه در حوزه پیشگیری از مواد مخدر باید با تمام توان وارد شد، خاطر نشان کرد: مصون سازی و سالم سازی محیط های اجتماعی از تهدید مواد مخدر، آگاه سازی و افزایش رفتارهای سالم در جمعیت عمومی کشور و گفتمان سازی اجتماعی از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد.

پایان پیام/ 175