دختران قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» فسا در مراسم دهه کرامت شرکت کردند

دختران قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» فسا در مراسم دهه کرامت شرکت کردند

تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹
شرفی با اشاره به برگزاری مراسم دهه کرامت با حضور دختران قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» فسا، گفت: در این مراسم به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره روخوانی و روانخوانی اعطا شد.

«علی شرفی» ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه ها و مراسم ویژه ایام دهه کرامت توسط کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) فسا با محوریت مسجد «حمزه (س)» برگزار شده است که برنامه ای نیز ویژه دختران قرآنی کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» فسا افزود: مراسم دهه کرامت ويژه دختران کلاس روخوانی و روان خوانی قرآن با اهدا مدارک آنان همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) دختر امام موسی کاظم (ع) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با رعایت شرایط بهداشتی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «علیرضا توکلی»، امام جماعت مسجد پیرامون رعایت مسائل بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت حجاب به عنوان مسئله مهم جامعه و تاکید بر الگوگیری دختران و بانوان از حضرت معصومه (س) همراه بود.

شرفی یادآور شد: مراسم دیگری نیز با حضور نمازگزاران پس از اقامه نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد حمزه (س) برگزار شد.
 

پایان پیام/ 130