دهه کرامت فرصت بازگشت دوباره به معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ رضوی است

دهه کرامت فرصت بازگشت دوباره به معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ رضوی است

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام گنابادي‌نژاد، با بیان اينکه دهه کرامت فرصت بازگشت دوباره به معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ رضوی است، گفت: مشکلات و سختی‌ها به برکت وجود مقدس امام رضا(ع) که هادی جامعه هستند، برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، سلسله ویبنارهای رضوی با محوریت دهه کرامت هر شب ساعت 20( به مدت 10 شب) از سوم تیرماه با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 

دروبینار روز 12 تیرماه حجت الاسلام «حجت گنابادی نژاد»؛ معاون تبليغات اسلامي آستان قدس رضوی  و «سید محمدجواد هاشمی نژاد»؛ مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی سخنرانی کردند.

 

حجت‌الاسلام «گنابادی نژاد» با اشاره به اینکه دهه کرامت امسال از جمله دهه کرامت های متفاوتی است که بعد از پیروزی انقلاب تجربه شده است، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاصی که حاکم است، برنامه های فرهنگی و مذهبی با رعایت مقررات بهداشتی برگزار می‌شود.

 

 معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به شعار امسال دهه کرامت با عنوان «خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل‌بیت(ع)»، گفت: دهه کرامت بازگشت دوباره به معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ رضوی است که مشکلات و سختی ها توسط امام رضا(ع) که هادی جامعه است برطرف می شود.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: دهه کرامت امسال فرصتی است تا نعمت‌های ایران اسلامی همچون امنیت،آبادانی، وضعیت معیشتی،رشدعلم وفناوری که به برکت علی بن موسی الرضا(ع) در اختیار داریم را مرور کنیم، بحران کرونا فرصتی شد که مردم در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه از نیازمندان دستگیری کنند و برای ما این موضوع یادآور شد که در سفره و معارف امام رضا(ع) زیست می کنیم.

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: ایام دهه کرامت فرصتی است برای رسیدن به تمدن اسلامی و معارف رضوی،زیرا که سرمایه امام رضا(ع) سرمایه بسیار خوبی برای تحقق نوین اسلامی است.

پایان پیام/ 40