گروه جهادی مصلحین مسجد داودقلی زنجان پیشتاز در دستگیری از محرومان

گروه جهادی مصلحین مسجد داودقلی زنجان پیشتاز در دستگیری از محرومان

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹
گروه جهادی مصلحین مسجد داودقلی زنجان در یک حرکت جهادی، ضمن شناسایی مشکلات روستاهای محروم زنجان، دست یاری به سوی محرومان این مناطق دراز می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد داودقلی زنجان یکی از مساجد تراز اسلامی زنجان است که به همت امام جماعت و بچه های مسجد کارکردهای آن احیا شده است.

 

این مسجد در کنار فعالیت های عبادی، فرهنگی و هنری موسسه خیریه شمیم نرگس را ایجاد کرده است که به کمک خیرین محله بسته های غذایی در بین مردم نیازمند توزیع می شود.

در کنار آن گروه های جهادی مسجد با حضور فعالان مسجد و در راس آن امام جماعت مسجد با حضور در مناطق محروم زنجان ضمن شناسایی مشکلات و نیازهای اساسی این گروه از مردم، نسبت به رفع این مشکلات تلاش می کنند.

 

یکی از گروه های جهادی این مسجد گروه جهادی مصلحین است که به گفته حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در راستای خدمت رسانی به روستاهای محروم استان تشکیل شده است.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان که به عنوان مدیر این گروه جهادی خدمت می کند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: روستاها نگین ارزشمند نقشه ایران عزیزمان هستند وما قصد داریم با کمک مردم وخیرین به این مناطق شریف خدمت کنیم.

 

علی اصغر ولایتی گفت :هدف ما جهش فرهنگی تربیتی و جهش محرومیت زدایی در این مناطق است؛ چرا که این مناطق محروم ما از مناطق گوهر خیز و مهد انسان بزرگ هستند.

 

ولایتی ضمن درخواست از مسئولان استان برای همراهی این گروه جهاد در محرومیت زدایی از مناطق محروم، گفت: مردمان شریف مناطق محروم همواره وفادار به ارزش های اسلام و انقلاب بوده و شهدای بسیاری در راه این ارزش ها تقدیم کردند.

وی در بازدید از این روستاها مشکلات آب، گاز، راه های ارتباطی و مراکز آموزشی و بهداشتی را بررسی کرد و افزود: اگر منتظر بخشنامه و دستورات مسئولان باشیم مشکلات دوچندان می شود و باید آتش به اختیار، قانونمند و تخصصی کارهای خدمت را پیش ببریم .

 

ولایتی طرح «هر خانواده نیکوکار، یک خانواده محروم» را مطرح کرد و گفت: اگر مردم خیر و نیکوکار خوب همراهی کنند مشکل بسیاری از مناطق محروم حل می شود.

پایان پیام/ 73