اجرای طرح سلام بر امام هم زمان با میلاد امام رضا (ع)

اجرای طرح سلام بر امام هم زمان با میلاد امام رضا (ع)

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت:کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج به مناسبت دهه کرامت و هم زمان با میلاد امام رضا علیه السلام طرح سلام بر امام به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن حججی را اجرا کرد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج به مناسبت دهه کرامت و هم زمان با میلاد امام رضا علیه السلام طرح سلام بر امام به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن حججی را اجرا کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در تشریح این طرح، اظهار کرد: در طرح سلام بر امام، زیارت امین الله و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام علاوه بر این که توسط اعضای کانون در منازل قرائت شد، از بلندگوهای فاطمیه نیز پخش شد.

وی ابراز کرد: البته از ابتدای دهه کرامت هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از بلندگوهای فاطمیه پخش می شد تا حالا که امکان تشرف به بارگاه ملکوتی امام هشتم نیست حداقل از راه دور عرض سلام و ادب محضر حضرت داشته باشیم.

برخان عنوان کرد: قبل از شروع دهه کرامت فضای فاطمیه و محله را متناسب با میلاد امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) آذین بندی کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اضافه کرد: همچنین به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر پویش فدای دخترم را راه اندازی کردیم و در همین راستا از اعضای کانون فرهنگی هنری فاطمیه خواسته شد تا منازل خود را متناسب با میلاد این بانوی کریمه تزئین کرده و جشن خانگی برگزار کنند.

وی بیان کرد: سپس تصاویر جشن های خانگی خود را از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ برای ما ارسال کنند، خوشبختانه میزان استقبال و مشارکت اعضای کانون در این پویش، خیلی خوب بود.

برخان در خاتمه یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا برنامه های دهه کرامت امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و از آنجایی که امکان برگزاری جشن ها و ویژه برنامه های دهه کرامت به صورت جمعی و حضوری نبود بنابراین این برنامه ها به صورت مجازی برگزار شد.

پایان پیام/ 586