توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم در شب میلاد امام رضا (ع)

توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم در شب میلاد امام رضا (ع)

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹
فوزیه صادقی گفت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای اجرای طرح خدمت کریمانه به رسم اهل بیت علیهم ۷۰۰ پرس غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین ۳۰۰ خانواده نیازمند ساکن روستاهای محروم توزیع شد.

«فوزیه صادقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای اجرای طرح خدمت کریمانه به رسم اهل بیت علیهم ۷۰۰ پرس غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین ۳۰۰ خانواده نیازمند ساکن روستاهای محروم توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل علیه السلام روستای حسین آباد منوجان افزود: پخت غذا با همکاری دفتر امام جمعه منوجان و با مشارکت اعضای کانون حضرت ابوالفضل علیه السلام و پایگاه مقاومت بسیج انجام شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا برنامه های دهه کرامت از طریق گروه مجازی اطلاع رسانی شد و در همین راستا به اعضای کانون پیشنهاد شد که هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را در منازل خود قرائت کنند.

صادقی ابراز کرد: همچنین از طریق گروه مجازی به اطلاع اعضای کانون رسانده شد تا هم زمان با شب میلاد امام رضا علیه السلام زیارت امین الله به نیابت از شهدا مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل علیه السلام منوجان در خاتمه یادآور شد: برنامه های دهه کرامت مانند برنامه های ماه رمضان از طریق فضای مجازی و در راستای اجرای طرح ملی راهکار برگزار شدند.
 

پایان پیام/ 586